O gün işe gitmemeliydim…

​…Ne zamandan beri binanın önünde olduğumu bilmiyorum. Tek bildiğim gözlerimi açtığımda hala ağız dolusu küfür ediyor olduğum ve etrafımda bana doğrultulmuş bir düzine 9mm’nin o soğuk görüntüsünün hiç hoşuma gitmemiş olması. Ben bu duruma nasıl geldim, etrafımdaki polisler neden silahlarını bana doğrultmuş bağırıp çağırıyorlar. Tam olanlara anlam vermeye çalışırken o gürültünün arasından daha yeni bıyıkları terlemiş genç bir yunus polisinin kendince sert sesini duyuyorum… “Bırak o silahı…”

Silah?  

Ne silahı? 

Ne yaptım ben? 

Evet belli ki bir hata yapmıştım ama en büyük hata elimdeki silahın kime ait olduğunu anlamak için kaldırmam olmuştu.

Göğüsümdeki acının bana balyozla vurulmasından kaynaklandığını ve karnıma akan şeyin ter olduğunu düşünmek istiyorum. Tabi ya ağustosun bu sıcağında başka ne olabilir ki? 

Yok canım o genç polis bir anlık gafletle 9mm’nin tetiğini çekmiş olamaz. Evet daha çok genç ve toy ama bu kadar salakça bir hareket yapmış olamaz. 

Nefes alışım zorlaşıyor, içimden bir hırıltı geliyor. Sanki yıllardır sigara içiyormuşum da ciğerlerime işlemiş gibi. 

İçim acıyor. 

Göğsüm acıyor.

Kulağıma annemin sesi geliyor. Bana sesleniyor. Beni birkere daha böyle çağırmıştı. O zaman da yine kilometrelerce uzaktaydı. 

Ayaklarımın bağı çözülüyor. Dizlerimin üzerine düşüyorum. Etrafımdakilere son kez birdaha bakıyorum. 

Durum hiç iç açıcı değil. 

O derinden gelen hisle birden irkiliyorum. 

Dudaklarımdan zar zor dökülen bir kelime…Aleykümesselam…

Bir Cevap Yazın

